Pages

16 Haziran 2010 Çarşamba

Bir heyecan sardı dört bir yanımı..

Başlığım şuan ki ruh halimi daha iyi anlatamaz sanırım.. Gerçekten heyecandan yerimde bile duramıyorum.. Bundan yaklaşık bir buçuk ay önce Turkcell PAF ‘ın sınavına girmiştim , ve o zamandan beri haber bekliyorum.. Ve işte o gün dündü , en sonunda beklediğim telefon geldi .. :) Superonline (Turkcell Grup şirketlerinden yalnızca birisi) tarafından bugün saat 11:30 a staj görüşmesine çağırıldım.. Görüşme tahmin ettiğimden çok ama çok daha güzel geçti ve eğer herhangi bir değişiklik olmazsa 1 Temmuz itibari ile bende stajyer olarak da olsa çalışan ve para kazanan bir birey olacağım :) Hadi bakalım Pazartesi kesin haber gelecek..Ailem benimle gurur duyuyor, Çünkü artık kendi ayaklarımın üstünde duruyorum..İçim buruk biraz onlardan biraz daha ayrı kalma düşüncesiyle..Ama biliyorum onlar da mutlular benim adıma..Hala kalbim atıyor.. Heyecanlıyım.. Ama sanırım en önemlisi MUTLUYUM !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...