Pages

23 Haziran 2010 Çarşamba

Anne ben stajyer oldum..

Ben kendi başıma başvurdum , Turkcell Paf sınavına girdim sonra da Turkcell Grup şirketlerinden Superonline’a stajyer olarak kabul edildim… Evet evet ben yaptım.. :) Mutluluğumu kelimelerle falan ifade edemem herhalde .. Yüzümde kocaman bir gülümsemeyle dolaşıp duruyorum..

Evime gidemeyecek olmak üzüyor beni aslında ya da yazlığımızın terasında oturup manzaraya bakıp dinlenmek ,sonra kumsala inip denize girmek, güneşlenmek ,kitap okumak, voleybol oynamak.. Böyle söyleyince de insanın içine oturmuyor da değil hani :) Ama bunları yapmam gerekiyor bunun da farkındayım. Bundan sonrasını zaman göstericek bakalım 1 Temmuz itibari ile beni yoğun bir tempo bekliyor.. Hem kurs hem staj çok yorucu olacak farkındayım ama zaten hayat yorucu değil mi :)

Hadi bakalım kolay gelsin bir acayip zor yarış :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...