Pages

26 Haziran 2010 Cumartesi

Hosgelmiş aramıza minik Ela’mız..

Evet başlıktan da anlaşıldığı üzere , büyük ailemize yeni bir fert daha eklendi... Atakan abim ve Ninanın minik bebişi Ela dün aramıza katıldı.. Ben de bugün hala(!)sı olarak bebişimizi görmeye gittim..

Bebekler ne kadar mücizevi şeyler değil mi? Dünyaya gelmeleri, bakışları, çevresinde olup biteni anlamaya çalışmaları.. O kadar ufaklar ki kimbilir dünya ne kadar büyük geliyordur onlara..

Ela’cık da bugün dünyaya öyle garip bakıyordu işte.. Soluduğu havaya alışmaya çalışıyordu.. Zaman zaman ağlıyordu ama sadece açlıktan :) Ama ben hayatımda böyle uysal ağlayan bir bebek daha görmedim.. ( Nazar değmesin tabi boncuk gözlüme ) Öyle içlene içlene ağlıyordu ki sanırsın koca kız gururuna yediremiyor ağlamayı da gizli gizli ağlıyordu :) Tatlı şey .. Kocaman kocaman kokladım bugün onu.. Mis gibi kokuyor, süt gibi..

Atakan abim kuzenlerim arasında ilk bebek sahibi olan oldu :) Artık darısı diğerlerinin de başına.. Henüz yaşamadım tabi ama sanırım dünyanın en güzel duygusudur yaşadıkları.. Boncukum , minikim , bebikim , tatlıcık Ela’mız.. Hosgeldin kocaman ailemize…

Nazar değmesin boncuğumuza ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...