Pages

6 Haziran 2010 Pazar

Bir Büyükada günü ..

İsletme Kulübü benim evimdir.. O evdeki her insan da benim için ayrı ayrı çok değerlidir.. Ve tabi ki o güzel insanlarla yaptığım her faaliyette benim için çok ama çok özeldir..İşte bu cumartesi gününü de böyle güzel bir ada pikniğiyle değerlendirmiş olduk .. Çok da güzel oldu pek de güzel oldu..

Sabah 08:45 vapuruyla ada yolculuğumuz başladı.. 1 buçuk saatlik bir yolculuğun ardından Büyükada’da alışverişimizi yapıp piknik alanımıza yerleştik.. Hafif bir kahvaltı yapmaya çalışsakta gizem ve özge sağolsun bize bütün kahvaltılıkları bitirme misyonu benimsettiği için biraz tıka basa yemiş olduk :) Daha bunun mangalı var ama değil mi ? :)

Sonuç olarak bu kahvaltıyı eritmek için tepinmek , hoplamak, zıplamak gerekliydi.. Bizde bu olayı voleybol, bisiklet ve çeşitli aktivitelerle gerçekleştirmeye çalıştık .. Eğlendikte tabii.. Ben gerçi bu aktivitelerden biraz uzakta kalıp Barış’ın makinesiyle objektifime takılan her güzel anı yakalama telaşındaydım :) Belki de ben daha çok eğlendim.. Aktivitelerin ardından mangal olayına girişildi tabi.. En zevkli kısmı bu herhalde pikniklerin .. Neyse güzel bir mangalın ardından fazlasıyla doymuş halde bir daha voleybol olayına girildi.. Ayaklarımız, üstümüz başımız tostoprak olana kadar oynadık .. Tabi artık toparlanma vakti de gelmiş oldu bir yerden sonra .. Hava da biraz biraz soğuyup yağmur sinyalleri vermeye başlamıştı.. Günün sonunda Kahve Dünyasında oturup birer kahve içip soluğu 20:00 vapurunda aldık.. Ve vapura bindiğimiz anda sağanak yağmur başladı.. Artık şans mıdır , değil midir bilinmez ama günün sonu bizim için biraz ıslak bitmiş oldu.. Dağıldığımızda herkesin yüzünde tatlı bir tebessüm , ama yorgunluk sebebiyle de gözlerde hafiften bir bayılma söz konusuydu ama her şeye rağmen çok ama çok güzel bir gündü..

İK ile her günüm böyle güzel böyle özel benim için.. Seneye ada günlüğünde görüşürüz artık dostlar.. :)

Severim foto çekmeyi, çektirmeyi..






1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...