Pages

9 Ocak 2011 Pazar

Annebaldır..

Vol 4

Bildiğiniz üzere bu aralar peş peşe anneciğimin o narin, minikcik elleriyle yaptığı resimleri paylaşıyorum sizlerle.. Dedim böyle kuru kuru paylaşmayayım da bir iki küçük kelam edeyim :)
Annem, ki ben kendisine "Kadiscim" diyorum - O da Kadriye'den geliyor:)- bu eklediğim resimleri bir kaç yıl içinde yaptı, aslında bu işi daha önceden yapmış olmam gerekiyordu, resimler öyle çok birikmiş ki.. Velhasıl kelam benim annem bu konuda öyle yetenekli ki artık herkes görsün bu resimleri istedim..

P:S: bu arada resimlerle ilgilenen arkadaşlar yada ilgileneceğini düşündüğünüz tanıdıklarınız varsa bana ulaşmanız yeterlidir..


(pastel boya)


(pastel boya)


(pastel boya)


(pastel boya)


(sulu boya)


devamı gelecek tabi ki ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...