Pages

2 Ocak 2011 Pazar

Yeni bir yıl !!

Koskoca bir yılı bitirdik.. Ben de geç kalmış bir "Mutlu Yıllar" yazısı ile buradayım..

Yıl bitince insan bir kritik yapma ihtiyacı hissediyor kendince, bir yıl geçti ben ne yaptım bu yıl boyunca diye.. Ya da yapmıyordur nebileyim ben yapıyorum her yıl, bir yıl önce yapmak istediklerim yaptıklarımla ne kadar tutarlı, nebileyim yeni yıl içinde benim için olumlu ve olumsuz şeyler neler, bir sonraki yıldan neler bekliyorum falan filan..

Bu yıldan en büyük beklentim sağlık sanırım, insan yaşı ilerledikçe ve sevdiklerinin de yaşı ilerledikçe kaybetme korkusu daha bir sarıyor dört bir yanını o yüzden en büyük korkuları açığa çıkarıp sağlık diledim ben bu yıl en çok.. Herkes iyi olsun diye..
Tabi iş güç aşk diledim kendimce sessiz ve derinden ama gizli gizli önceliğim kaybolmasın diye =)

İşin şakası bir yana yapın bunu vallahi ,hatta üşenmesem ben elime kağıt kalem alıp yazacaktım, Neler yaptım, neler yapmak istiyorum,ne bekliyorum bu yıldan ben diye =)

Öyle böyle acılı tatlılı geçti bir yıl daha..Düşündükçe bir tuhaf oluyor insan ama zaman çabuk geçiyor, yaş ilerliyor, üniversite bile bitti bitecek..Yaşlandık Azizim biz bile yaşlandık..

2010 şanslı bir yıldı benim için dilerim bu yıl daha da şanslı olur:)



Bu bizim yılbaşı ağacımız..Ablamla özene bözene süsledik, hem ben özendim annemle babama ginger cookies bile yaptım çam ağaçlı,kalpli,çiçekli şekillerde :)) Aile ile geçirilen bir yılbaşının tadından yenmez ..öyle işte arkadaş !!

Buda benim yılbaşı süprüsümdür.. Buyrun izleyin de gülün de :))

http://sendables.jibjab.com/view/RP3xnPKZlheDTXSc?cmpid=jj_fb_self_holidays

Herkese gecikmiş de olsa Mutlu Yıllar =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...