Pages

29 Ocak 2011 Cumartesi

Sinüzit kötü bişeydir.

Ne zamandır tıkalı olan burnum, ısrarla geçmeyen baş ağrılarım ve 40 yıllık sigara içer birisinden beklenecek performansta ki öksürüklerim bana bir şeyler anlatmaya çalışıyormuş meğer..
Sen sinüzitsin diyormuş da haberim yokmuş a dostlar..Bıhııı :(

İyileşmek de zaman ister şimdi sanki hasta olmaya vaktim varmış gibi .. Sınavlar sonrası iş güç arası aileyi görme molası verdim kendime biraz toparlanmalı diye..
Anne yemekleri,baba kucağı,abla sohbetleriyle bomba gibi bir haftaya hazırlıyorum kendimi inşallah,maşallah..

Bu arada kendinize dikkat edin hasta olmayın hiç iyi bişey değil..
Saçlarınızı kurutmadan dışarı çıkmayın,soğuklarda sıkı giyinin valla bak !!

Sevgiyle kalın..Öpenzi..



Anne resimleri devam ediyor..

Vol 9



(pastel boya)


(pastel boya)


(pastel boya)


(pastel boya)


(pastel boya)


P.S. Resimlerle ilgilenen arkadaşlar ya da ilgileneceğini düşündüğünüz sanatsever vatandaşlar varsa bana ulaşın anacım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...