Pages

21 Eylül 2010 Salı

S.O.S

Bugün tüm gün odamdan çıkmadım.. Yemek ve benzeri durumlarda dahil.. Tüm gün Mad Men izledim hemde 6 bölüm başından hiç kalkmadan..Hatta bu gün bir ara kendimi Don Draper yerine bile koydum inan bak. Böyle yalnız,ailesinden uzak,yapmak istediği şeyler çok ama bazı engeller var aşamadığı falan filan..Saçma sapan bişey işte:) Bunlar hiç iyiye işaret şeyler değil farkındayım ama canım da böylesini istiyor bu aralar..Her istediği olmuyor insanın hayatta farkındayım bunu öğrenecek kadar da çok yaşadım ..Ama yaşadığım her güzel şeyin ardında beni üzecek beni hırpalayacak taşıyamayacağım yükler var hep..Bana yakışmayan ruh hali bu biliyorum zaten ben de sevmiyorum bu halimi.. Ama içimi yiyip bitiren korkulara da engel olamıyorum işte..Yanımda korkularımı beraber göğüsleyeceğim dostlarım var, Emre var ki o hep yanımda her zaman destek bana.. Dağılacak bu bulutlar başımdaki , rahatlayacak kafam..Akınca zaman..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...