Pages

29 Mayıs 2012 Salı

and Action!!

Kendimi bile unuttuğum günlerdeyim.
Geçen sene bu zamanlarda mezun olma telaşı, iş arama telaşı koşturup dururken bile yazacak zaman yaratırdım kendime. Şimdi belkide yazacak daha çok şeyim varken oturup yazmaya bile yeltenmiyorum.
Yoğun iş temposu da güzel bir bahanem oluyor bana bu konuda ama içim hiç rahat etmiyor.

Bu son 1 yılda hayatımda o kadar çok şey değişti ki. Her gün biraz daha sağlam adımlarla basıyorum hayata. İş hayatımda gösterdiğim çabanın yanısıra bir de hayatta kalma savaşım var tabi İstanbul'da :)
Tüm bunların üstesinden gelmeye çalışırken çok yalnız hissettiğim zamanlar oldu, bunalımlar, buhranlar geçirdim belki ama bunlar bile beni yıldıracağına daha da güçlendirdi.

Şuanda aynaya baktığımda kendinden daha da emin duran ve ayakları yere daha sağlam basan bir Derya görüyorum ve biliyorum ki bu daha başlangıç.

Daha hayatımın en güzel filmini yeni çekmeye başlıyorum.

O yüzden diyorum kiii ...Actiionnn!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...