Pages

1 Ekim 2011 Cumartesi

Kariyer Günlüğünün Sonuna Nasıl Gelinir?

Ya mucize diyin ya şans.. Ama onca bekleyişin mutlu sonu IBM'den ayrılışımın son gününe denk geliyorsa eğer, Allahın sevgili kuluymuşum diyebiliriz bence :)

Bir proje başlatmıştım bundan 2 ay önce, bu projenin son günü IBM den çıkışımı aldığım gündü..Projede başarılı olamama ihtimalim vardı tabi ama mucizevi bir şekilde IBM e veda yemeğimde bir telefon aldım SEM'e kabul ediliş telefonumu :)

Sonuç olarak Projede son durum:

Kalan Gün Sayısı: 0
Başvuru Durumu: Sayılamayacak kadar çok
Proje Sonucu: Başarılı !

Peki öyleyse "Kariyer Günlüğünde Sona nasıl gelinir?"

Adım 1: Sakin olun, paniğe kapılmadan mantıklı başvurular yapın!
Adım 2: Ne istediğinizden emin olun, istemediğiniz bir işi sırf fırsatlar iyi diye asla kabul etmeyin!
Adım 3: Sakın çevrenizdeki insanların düşüncelerine takılıp mutsuz olmayın, çünkü kimse sizi kendinizden daha iyi anlayamaz da tanıyamaz da !

Sonuç olarak hayat şimdi daha zor, kocaman adımlar var atılacak ama "her şey güzel olacak"

Eneee ben Google'cı oldum yeaaa :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...