Pages

12 Ağustos 2011 Cuma

Telefon mülakatı kötü bişeydir..

Az önce çalıştığım yerin en büyük rakibi tarafından arandım. (Wuuuu çok havalııı) Telefonda mülakat yapmak istedi, hiç de sevmem telefon mülakatını.. Neyse sordu etti, pozisyonu anlattı -Kurumsal Satış'mış falan filan,gıradueyted proğğramm falanmışş bilmemne- Neyse sonra pat diye demez mi şimdi ben size ingilizce bir soru soracam siz de bana ingilizce cevap vereceksiniz. İçimden "Hah şimdi mıçtık" dedim. Bide her şeyi geçtim bana iki türkün ingilizce konuşma olayı hep saçma gelmiştir, mülakat amaçlı olsa bile bunun için bence özel yabancı personel almalı tüm şirketler. Valla bak bence ben bunu yayıyım tüm şirketlere.. "Çok iğreti duruyo, ne yani canım mis gibi kendi dilimiz varken ingilizce konuşacaz, zaten ingilizceyi yabancılarla çalışmıosan yazmak ve okumak dışında kullanmıyorsun ki" gibi düşünceler ve söylemlerle kendimi daha çok kandırmaya devam edebilirim.. Ama ciddi ciddi insan daha çok kasıyor böyle olunca hele telefonda.. Abla bir anda çat diye Can yu ekspıleynnn diyee başlayıp what du yu tinklerlee bitirince soruyu ben daha yarısına gelmeden başta ne dediğini unutuyorum hadi onu da geçtim, benim aklıma türkçesi gelmiyorken o sorduğuna cevap olarak ben ingilizce ne anlatayım ne diyeyim.. Neyse en sonunda Abla insaflı çıktı ben bi noktada tıkanınca dedi ki:
"Kelime aklına gelmiyorsa atlayabilirsin orayı" bende;
"Kelime değil hiç bir şey gelmiyor aklıma:))" dedim.
Kız koptu tabi "Yeterli zaten bu kadar" dedi.. O kadar mı kötüydüm ki dedim yani içimden..
Neyse sonra son verdik konuşmaya "Bir hafta içinde telefon mülakatlarına göre grup mülakatlarına çağırıcaz vs dedi, olumlu olurdsa geri döneceğiz dedi.. Ama dönmezler herhalde, nebileyim dönerler mi ki, dönsünler be, dönün ya nolurr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...