Pages

3 Haziran 2011 Cuma

HomeSweetHome ...

Bu bir azim hikayesi dostlar, azmettim, bekledim, sabrettim ve sonunda muradıma erdim.. Aile desteği , dost desteği ve birikimlerim sayesinde eve çıkmayı başardım. Ve yine sevenlerin desteği ile evimin şuan ki haline kavuştum.

Daha yapılacak çok şey olsada içime sindi her köşesi.. Bundan sonrası hep benim zevkim benim istediklerim benim sevdiklerim.. Çünkü burası benim evim :)))






















P.S. Eve yerleşeceğim süre boyunca bana her türlü maddi , manevi ve lojistik anlamda hiç bir desteğini esirgemeyen en başta ailem olmak üzere, özellikle Nizam, Akın, Faruk, Gizemlerim:), Barış, Reşat ve Emre ye bunun dışında ev hediyeleri ile beni bir çok masraftan kurtaran Elo, Melis, Ceren, Sercan, Gürkan, Seniha, Güray, Serdar ve tabiki buna ek olan yukarıda adı geçen tüm dostlarıma teşekkürü bir borç bilirim..
Sizsiz bu işin altından kalkmam imkansızdı, iyi ki varsınız :))

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...