Pages

13 Şubat 2011 Pazar

Pazar Sürprizi..

Melabaa !

Bugün öyle güzel bir Şubat havasına uyandım ki, yazmadan edemedim. Kış mevsiminin sonlarına doğru, bizlere baharı yaşatan böyle havaları çok seviyorum. Hafta içi yoğun iş temposundan sonra, haftasonunda kendini deşarj edeceğin bir ortamın olmalı ki bir sonraki haftaya bomba gibi hazırlan. Dün de çok sevdiiğim dostlarımla geçmiş dogum günümün şerefine toplanmış olduk ki sagolsunlar beni her zaman ki gibi mutlu ettiler yanımda olarak :)

Doğum günün geçtikten sonra kutlanması, sonra hediyeler gelmesi çok güzel bişey :)
Benimde bu sene ki doğum günü hasılatım böyle .. :))




(Resimler annem için , hediyelerimi görebilsin diye :) )

Bu arada http://shop.mango.com/home.faces?state=she_052_TR adresini ziyaret edin.. Bu sezonun beli yüksek, kemerli etekleri ve kalp desenli etek ve kazakları çok güzel gerçekten..Mutlaka bir göz atın derim..Ben bir süreliğine kendime ve kredi kartıma Mango'ya girmeyi yasakladım :) Benim yerime de gezin , alın :))

Uzun bir aradan sonra anne resimleri tekrar sizlerle..

Vol 11


(pastel boya)


(sulu boya)


(sulu boya)


(pastel boya)


(pastel boya)


Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...