Pages

3 Kasım 2010 Çarşamba

Denklem Olmuş Hayatımız..

Bugün okulda olduğum nadir günlerden biriydi.. Çarşamba günleri benim için keyifli oluyor hem kulüpte vakit geçiriyorum hem arkadaşlarımla.. İşteyken özlüyorum çünkü böyle zamanları..
Çarşamba günleri bir de Cüneyt Hocamızın dersi var.. Özellikle son iki haftadır fazlasıyla keyifli geçiyor diyebilirim ki normal şartlarda bir dersin zevkli olması söz konusu bile olamaz ama 4 yıllık üniversite öğrenciliği hayatımda keyifle katıldığım nadir derslerden biridir kendisi..
Dersin adı "Örgütsel Öğrenme ve Öğrenen Organizasyonlar" dersin teorik kısmından çok kendi hayatımızla bağdaştırıp tartıştığımız konular ilgimi çekiyor. Hem fikirlerimizi açıkça ortaya koyuyoruz hem de tartışıyoruz , gerçi hiç bir zaman tam cevabı alamıyoruz :)) ama ders sonunda memnun vaziyette ayrılıyoruz. Bir de inandığım bir şey var ki şu okuldan mezun olduğumda özel ve iş hayatımda bana gerçekten katkısı olacak çok ama çok nadir derslerden biridir bu.

Bu aralar yorgunluk diz boyu kendime ayıracak zamanım olmadıkça mutsuz olmaya başlıyorum. Blog'a bile yazamaz oldum onu bile bugün derste bloglardan bahsederken farkettim.. Oysa hep aklımda şeyler var paylaşmak istediğim hepsi uçup gidiyor böyle olunca..

Ama zaman mı var .. Hafta içi 3 gün şirkette 2 gün okulda 4 günün akşamı da kurstayım.. aynı zamanda akşam döndüğümde yapmam gereken ödevlerim ve çalışmam gereken şeyler var iş böyle olunca içinden çıkılamayacak şöyle bir denklemle karşı karşıya kalıyorum.. 3+2+4=5 doğal olarak eşit olmayan bir denklemi denkleştirmeye çalışıyorum :(

Kafa karıştırıcı soru:
Şimdi bir puzzle'a 3-5 parça koymak için, bir bardak kahveyle dergi okumak için,arkadaşlarımla vakit geçirmek için, internette blogları okumak ya da kendi bloguma bir şeyler yazmak için, her şeyden geçtim şöyle kafamda hiç bir şey olmadan yalnızca 1 saat geçirmek için Derya ne yapabilir?

A)İşi bırakmalı
B)Okulu bırakmalı
C)Kursu bırakmalı
D)Hepsini birden bırakmalı
E)Nasıl olsa hiçbirini bırakamıcak o yüzden bir tarafını kırıp işine gücüne bakmalı

Evet tahmin ettiğiniz üzere cevap "E" olacak. Bunun için yapabildiğim tek şey kendi iç motivasyonumu(Cüneyt hocamın kulaklarını çınlatarak söylüyorum) maksimum seviyede tutmak ve bol vitamin takviyesiyle hayatta kalmaya çalışmak..

Dipnot: Siz de benim gibi Cnbc-e aşığıysanız ve tüm dizilerin müptelasıysanız Cnbc-e derginin bu ayki sayısını şiddetle öneririm,dizi jeneriklerinin albümünü hediye ediyor ve Mad Men ile ilgili özel bir bölümü var :) Film ekide oldukça başarılı ..tavsiyedir benden size :)

-Tabiki I-Pod umda Cnbc-E Playlistten Secret'ı çalıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...