Pages

29 Temmuz 2010 Perşembe

Talihsiz Serüvenler Dizisi..

Bugün sabah bir panikle uyandım.. Uykus sersemi halimle alarmı kapamışım gözümü açtığımda saat neredeyse 7 buçuka geliyordu. Yani işin özü servisi kaçırdım!!Ardından bir panik harbi çıktım tabi metrobüse bindim,metrobüste mıçmıç bir kalabalık. Metrobüsten indim “heh bitti sıkıntılar taksiye bineyim burdan da çabuk gideyim” dedim. Tabi ki bitmedi. Taksiden indim şirketin önünde bir de baktım güvenlik kartım yok takside düşürmüşüm. Ancak bu kadar olabilir yahu. Her şey mi beni bulur bir günde. Bu da yetmezmiş gibi taksicinin peşinden koşmam yetişemeyip totum totum geri dönmek de cabası.. Neyseki taksici insaflı adammış , 1saat sonra falan dönüp resepsiyona bırakmış güvenlik kartımı sağolsun, duacıyım Ey taksici amca sana :))

Neyse günün sonu iyi bitti, Şirketin Yarıyıl değerlendirme toplantısı vardı Point Hotelde, sabah gerçekleşen talihsiz serüvenler dizim benim için öğleden sonra yerini rutin iş hayatıma bıraktı..Neyse gün bitiyor benim için,Yarın Kutsal Cuma.. ve maaş günü hem de ilk maaş günüm :)

1 yorum:

  1. vahhh zavallım neler gelmiş başına kuzum benimmm
    neyse yarını düşün mutlu olll :D
    öptüm bebik iyi akşamlar sanaaa

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...