Pages

10 Temmuz 2010 Cumartesi

Staj Günlükleri…

Vol. 2

Stajda bir hafta geçti :) Nasıl geçti diye soracak olursanız, benim için SÜPER ötesi diyebilirim :)

Bu hafta boyunca Erhan Bey kendisinin gireceği toplantıların neredeyse hepsine beni de beraberinde götürdü .. Çok faydalı olduğunu söylemeliyim , çünkü bu toplantıların her birinde farklı bir şey öğrendim. Ürünleri tanıdım, departmanım genel olarak neler yapıyor bunları gördüm, ama sanırım en önemlisi de iş hayatının gerçeklerini kavradım :)

Bu hafta iki tane oryantasyona katıldık. İlki Turkcell PAF eğitimiydi. PAF takımı bünyesinde Turkcell grup şirketlerinde staj yapan herkes katıldı bu eğitime ve sunum Turkcell tarafından yapıldı. Keyifli ve eğlenceli geçen bir oryantasyon oldu. Ama Tukcell’in bir parçası olduğumuzu,Turkcell ailesinden olduğumuzu o kadar altı çizili dile getirdiler ki .. İnsan işe alınma konusunda umutlanmıyor dersem yalan olur :) Neyse o gün de öyle geçti..

Bugün de Superonline PAF ekibi olan bizlere İnsan kaynakları yetkilimiz Cem Bey bize çok eğlenceli bir sunum yaptı. Bir de bize bir proje verdi ki bence işin en heyecanlı kısmı bu oldu :) Projemiz şu;

Her birimiz bünyesinde bulunduğumuz departmanı, bu departmanın neler yaptığını, ve biz bu departmanda ne yapıyoruz ne yarar sağlıyoruz bunları bir powerpoint sunumu hazırlayıp 20 Ağustos tarihinde tüm Superonline PAF ekibine sunacağız ve kendi kendimizi oylayacağız (Yemekteyiz tadında olacak aynı :) ) Sonrasında 1. olan stajyer I-pod shuffle sahibi olacak. Çok keyifli bir çalışma olacak bence ..

Bugünün en komik anısı ise oryantasyon sonunda Cem Bey’in bize binayı tanımamız için oynattığı oyun oldu. 18 kişi olduğumuz için 3 gruba böldü bizi. Ve bir mani okudu bu mani bize gideceğimiz ve bir sonraki ipucunun yerini gösteriyordu. Böyle böyle bütün binayı koşa koşa dolaştık sanırım :) Bu da yetmiyormuş gibi bizi gören herkes bir yandan gülüyor , bir yandan da bize gideceğimiz yerler için ipucu veriyorlardı :) Çok ama çok eğlendim ..Sonunda bulduğumuz kutunun içinden de çikolata çıktı tabi beklediğimiz gibi ama olsun yine de 18 kişinin kurumsal bir şirketin içinde koşturarak oyun oynaması stajım için unutulmayacak bir anı oldu :)

Buarada dün Erhan Bey’le öğlen yemeğinde haftalık değerlendirme toplantısı yaptık. 1 haftada neler yaptık, bundan sonraki süreçte neler yapacağız vs gibi konuları konuştuk. Ben de açık bir biçimde part time devam etmek istediğimi ve bunun için de her şeyi öğrenmek istediğimi belirttim.. Erhan Bey bana her konuda yardımcı oluyor , ayrıca böyle haftalık değerlendirme toplantısı yapan tek stajyer de benim herhalde bu yüzden kendimi çok şanslı hissediyorum :)

Bir de bu hafta içinde annemle babam burdaydı onları görmenin mutluluğunu da yaşadım ekstradan :) Yani kıssadan hisse Superonline’da hayat süper.. ben de hep mutluyum :)

Buarada kurumsal staylaaa derya.cetin@trainee.superonline.net(!)

Biterken.. Duman’dan Daha Mutlu Olamam gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...