Pages

1 Temmuz 2010 Perşembe

Staj Günlükleri…

Vol. 1

Bugün Superonline’da ilk günümdü.. İlk staj günü tabi ki fazlasıyla heyecan demekti benim için.. Saat tam 8:00’da ( tam da olması gereken saatte ordaydım ) Benim gibi zamanında gelen bir kaç stajyerle birlikte neler olacağını beklemeye başladık.. Sonra Cem Bey ( mülakatımı yapan İK yetkilisi ) bizleri departmanlarımıza dağıttı..

Departmanımın adı Müşteri Deneyimi Yönetimi” .. Adından da anlaşılacağı üzere departmanım satış sonrası hizmete , müşteri memnuniyete dayalı bir departman.. Tamamiyle bütün satışların, çağrı merkezlerinin işini doğru yapmasının yönetilmesini sağlayan departman diyebilirim kısaca.. Benimle Erhan Bey ilgileniyor, kendisi bugün benim sıkılmamam için elinden gelen her şeyi yaptı.. Sıkılmadım da.. Çok ama çok keyifli, mutlu bir departmana sahibim.. Sanırım bu konuda şanslıyım da çünkü bu departmanın tek stajyeriyim..:) Departmandaki herkes neşeli ve işini severek yapıyor, hep bir hareket var tam da benim beklediğim gibi.. O yüzden sıkılmak, ya da yaptığın işten zevk almamak mümkün değil.. Departmanımı bu yüzden sevdim diyebilirim..:)

Daha ilk gün benim için çok yoğun olmadı tabii ..Ancak gün geçtikçe yoğunlaşacak .. Hem kurs, hem staj bir süre de olsa yoracak bana ama kurs 3 hafta sonra bitiyor ben de ona güveniyorum..

Sonunda gerçekten başardığımı hissediyorum.. Evet evet ben başardım.. Şımarıyorum belki ama olsun dimi o kadar :).. Çünkü ben çok mutluyum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...