Pages

28 Temmuz 2010 Çarşamba

GS Yeni Formalar..

Galatasaray dün yeni formaların lansmanını yaptı. Bir hafta öncesinden www.365g24s.com sitesinden geri sayıma başlanmıştı ve bizler de merak içinde yeni formalarımızı bekliyorduk. Gerçi medyaya illegal yollardan sızan görüntüler sayesinde bir formamızdan zaten haberdardık.

Tüm tartışmalara ve “karalamalara” rağmen formalarımızın çok başarılı olduğunu objektif olarak söyleyebilirim. Tabi ki de bazı rakip taraftarlardan beklediğimiz tepkileri aldık, ancak geçen sene de bunlara gülüp geçmiştik ve sonuç olarak en çok satılan formamız Mor forma olmuştu. İnsanlarda ki klasik algıyı ve tabuları yıktığı için de takımımı ayrıca yere göğe sığdıramıyorum:) Her zamanki gibi ilklerin takımı olduk ve sığ görüşlere kulak tıkayıp yine yaratıcılığımızı ve yenilikçi yapımızı ortaya koyduk.

2289 MERCAN

Öncelikle Kewell’la tanıttıkları çok iyi olmuş:)TFF’nin son düzenlemelerinde karşılaşan takımlar aynı renk formalarla bulunmaması gerekmekteymiş.Bu sebeple geçen sene 2288 “majesty” formasıyla sahalara çıkmıştık. Bu senenin aykırı forması ise “Mercan” ve kod adı 2289.Arma üzerindeki kabartmada ayrıca takdire şayandır bence.

ARSLAN

Arslan Forma eski futbolcumuz “Nihat Bekdik”’e ithafen hazırlanmıştır. Ve tabi ki bence simgemiz olan Arslanı forma üzerinde görmemiz o formayı daha da bir alınabilir kılıyor. Ayrıca üzerindeki arslan motifi çok başarılı olmuş.Bu yüzden bir seçim yapmam gerekirse Arslan forma favorimdir.

PARÇALI

Galatasaray’ın prestij forması olan parçalı forma geçen sezon da giydiğimiz parçalı formanın aynısı. Belki üzerinde ufak oynamalarla yeni bir parçalı forma tasarlanabilirdi diye düşünüyorum ancak parçalı formayı zaten her türlü beğeneceğimiz için çok da fark etmiyor diyebilirim.

Bir de bence asıl konuşulması gereken başarılı lansman çalışmamız. Geçen sene de www.2288gs.com sitesiyle de çok başarılı bir işe imza atılmıştı. Bu sene bence en çok dikkat çeken şey her formanın hikayesinin olması ve her forma için ayrı ayrı kısa filmler çekilmesi. Gerçekten Galatasaray bu işi iyi başarıyor diyebiliyorum. Çünkü iki senedir formalardan önce lansman çalışmaları konuşuluyor.

Dün uzun bir süre www.gsstore.org sitesine ulaşım yoktu ki buradan da formaların beğenildiğini ve tabi ki lansman çalışmalarının karşılığını aldığını söyleyebiliriz:)

P.S: Bugün ben çok çılgın bir şey yaptım. Galatasaray Sportif A.Ş.’ye mail attım dedim “ ben bu şirkette çalışmak için ne yapmalıyım?” Vallahi yaptım , belki cevap falan gelmeyecek ama denemek bedava değil mi :)

Neyse bakalım yeni sezonda , yeni formalarımızın bize uğurlu gelmesini dilerim. İlk maaşımla soluğu GS Store’da alıcam , Arslanlı formayı da koleksiyona eklicem :)

3 yorum:

  1. Kardeşçim tanıtım süper olmuş madem bu kadar zevkle anlattın ben de istiyim 1 forma beee :)
    çok şey istemiorum di miii :D

    YanıtlaSil
  2. hangisi söyle aslanlı mı mercan mı parçalı mı:)

    YanıtlaSil
  3. aslanlı istiom ben deee :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...