Pages

29 Mayıs 2010 Cumartesi

Biri tatlı mı dedi ?

Bence insanların yalnızca mutsuzken, bunalımdayken ya da özel günlerinde daha çok tatlı yedikleri yanlış bir düşünce .. Tatlı yemek için insanın bir sebebi olmasına gerek yok ki.. Değil mi ama?

Söylemiştim ya tatlı yapmak bana mutluluk veriyor diye.. Sanırım olayı iyice abarttım.. Gerçi bu sefer Güray kanıma girdi.. Ama fikri bile beni heyecanlandırdığı için hayata geçirme konusunda sabırsız olan taraf ben oldum :)

Çilek, Muz, Çikolata , Kek ve Kremşanti .. Söylerken bile kelimeler arasındaki uyum , ahenk ne de güzel geliyor kulağa değil mi ? İnanın onları yanyana getirdiğinizde ortaya çıkacak şeyden sonra o hiç bir şey :)

Bu sefer gerçekten tatlı dünyasına gerçek bir sanat eseri kazandırdığımıza inanıyoruz.. Güray ve benim özenerek , içine sevgimizi ve tüm yaratıcılığımızı kattığımız bu inanılmaz tatlıya biz “Aşk Çeşmesi” diyoruz..

Çikolatadır tüm dertlerin hastalıkların ilacı ve benim gözümden günün en güzel karesidir çikolataya dair..♥

Meraklısına ve canı isteyene:)

Marketten alacağınız toz krem şanti ve çikolata sosunu paketin arkasında yazan tarifine uygun bir biçimde hazırlıyorsun.. Daha sonrası senin hayal gücün ve yaratıcılığın ve damak tadına kalmış.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...